Отдел управление на проекти
Compliance Specialist
В Сезам Онлайн ЕООД търсим да назначим:
COMPLIANCE SPECIALIST
Основни отговорности:
– Подготовка, организиране и поддръжка на документация за лицензиране и сертифициране на платформи и игри;
– Осигуряване на пълно съответствие с регулаторните и лицензионни изисквания в различни юрисдикции;
– Участие в процеса по тестване и сертифициране на продукти, включително взаимодействие с:
– Българския институт по метрология (БИМ) – при подготовка и подаване на документи, технически файлове и съответствие на RNG, платформа и/или игри съгласно Наредба №10;
– Акредитирани лаборатории и сертифициращи органи в други юрисдикции;
– Комуникация с регулатори и институции, включително НАП в България, при лицензионни или надзорни процедури;
– Следене на регулаторни промени и оценка на въздействието им върху бизнеса;
– Създаване и внедряване на вътрешни процедури по съответствие – AML, KYC, Responsible Gaming, GDPR и др.;
– Подкрепа при вътрешни и външни одити, предоставяне на информация и анализи;
– Сътрудничество с технически екипи за гарантиране, че платформата и игрите са в пълно съответствие с техническите регулации;
Изисквания:
– Висше образование в право, финанси, икономика, ИТ или друга свързана област;
– Опит на подобна позиция в хазартната или регулирана технологична индустрия (B2B или B2C);
– Добро познаване на българската хазартна регулация, включително взаимодействие с НАП и/или БИМ – задължително предимство;
– Познаване на лицензионни и сертификационни изисквания на международни регулатори (напр. MGA, UKGC, ONJN) е предимство;
– Отличен писмен и говорим английски език;
– Внимание към детайла, умения за управление на документация, аналитично мислене;
– Умения за работа с технически екипи и разбиране на базови технологични концепции (RNG, платформа, back office);
Предимства:
– Опит с процесите на сертификация по Наредба №10 и взаимодействие с БИМ;
– Участие в лицензионни процедури на различни юрисдикции;
– Познания по GDPR, ISO 27001 или други релевантни стандарти;
От нас можете да очаквате:
∙ Бърз и обективен процес на подбор;
∙ Конкурентно възнаграждение + бонусна система;
∙ Ваучери за храна на стойност 100 лв.;
∙ Безплатна карта за спорт;
∙ Допълнително здравно осигуряване;
∙ Освежаващи напитки и плодове в офиса;
∙ Регулярна закуска в офиса;
∙ Отбелязване на всеки личен, национален или фирмен празник, тиймбилдинги и допълнителни активности;
∙ Възможност за растеж и развитие.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Изпратените от Вас документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Project Coordinator
We are looking for Project Coordinator
Responsibilities:
- Coordinate internal resources and third parties/vendors for the flawless execution of projects, ensuring all required steps are completed on time by the responsible parties and provide necessary information and instructions.
- Support project manager in developing detailed project plan and track progress.
- Ensure that all projects are delivered on-time, within scope and within budget using appropriate verification techniques to manage changes in project scope.
- Report project risks and outcomes to Senior project manager and escalate issues according to project work plan.
- Create and maintain comprehensive project documentation.
- Serving as the primary point of contact for the platform provider, communicating changes and assisting internal team members to submit requests for new features development; Keeping track of the tasks’ backlog, prioritize open tasks and monitor execution.
Requirements:
- Minimum 1 year experience in a similar position. Experience within the Online Gambling/Sports betting or iGaming industry is an advantage.
- Experience with MS Project or other project management software tools (Trello, Wrike, Monday, Asana, Click Up, Smartsheet, etc.).
- Good familiarity with project management methodologies and best practices. Professional certification such as PMP or PRINCE2 is an advantage.
- Base understanding of а back-office system is an advantage.
- Excellent communication, interpersonal and analytical skills.
- Good organizational skills including attention to detail and multi-tasking skills.
- Independent, process oriented, positive attitude, adaptable.
And what we offer in return is:
- Prompt and fair selection process;
- Competitive monthly remuneration;
- Additional benefits (food vouchers, additional health insurance, sports cards, etc.);
- Trainings, celebrations, team-buildings, fresh fruits and beverages, relax area;
- Reward and recognition program;
- Positive and professional working environment;
- New office close to The Mall, 115e Tsarigradsko shose Blvd., Sofia
We will only contact the shortlisted applicants.
The documents submitted by you will be treated in the strictest confidentiality, according to the PDPA.