Спорт

Специалист „Спорт“

Сезам Онлайн ЕООД е компания, която работи с късмета. Ние сме платформа за спортни залози и казино игри. Sesame Online e логичното продължение на игрални зали Sesame, които присъстват на българския пазар от 20 години. Предимствата на залите, които Sesame Online наследява, са дългогодишен опит в игралната индустрия, първокласно клиентско обслужване, богато разнообразие от игрален софтуер и изключително внимание към детайлите. Нашата дейност е свързана само с едно – посетителите на Sesame Online да преживеят автентично приключение с игрите на късмета.

В СЕЗАМ ОНЛАЙН ЕООД, търсим да назначим: Специалист „Спорт“

Какво се очаква от тази позиция:

  • Подпомага ежедневните оперативни дейности на отдел „Спорт“ и отговаря за ефективното и навременно изпълнение;
  • Следи игровата активност на клиентите, отговаря и одобрява плащанията им;
  • Създава и анализира различен видове отчети със заключения и предложения за подобрения;
  • Преглежда различния статус на клиентите и предлага действия за оптимизиране на техния риск статус;
  • Подготвя и представя регулярни справки (дневни, седмични, месечни) и предприема действия според установената процедура, касаещи подобряване на процесите;
  • Работи в тясно сътрудничество с отдел „Обслужване на клиенти“, за да разреши проблемите на играчите и да предложи оперативни подобрения и обучения;
  • Взаимодейства с отдел „Риск и Плащания“, за проследяване на зловредна игрова активност и злоупотреба с бонуси;
  • Управлява външни ескалации към различни доставчици и отговаря на вътрешни такива от отдел „Обслужване на клиенти“;
  • Тества нови версии на продукти с фокус спорт, бек офис, бонус функционалности и съпровождащите ги процедури;
  • Работи за постигане на ключовите индикатори за ефективност и печалба на отдел „Спорт“.

Изисквания към кандидатите:

  • Опит със различни видове спорт, опит в отдел „Риск“;
  • Работно време от 9:00-18:00 от понеделник до петък и работа на сменен график в събота;
  • Много добри познания по Excel;
  • Хибриден начин на работа 3 дни в офиса / 2 дни извън него;
  • Гъвкавост и отговорност.

От нас можете да очаквате:

  • Бърз и обективен процес на подбор;
  • Конкурентно месечно възнаграждение;
  • Активно участие и отговорности при изграждането на всички процеси на компанията – готови сме да чуем и обсъдим всички добри практики и познания, които притежавате от досегашния си опит;
  • Въвеждащо и продължаващо обучение, така че да се чувствате комфортно и сигурни, че можете да предоставяте едно качествено клиентско обслужване;
  • Отбелязване на всеки личен, национален или фирмен празник, тиймбилдинги и допълнителни активности.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Изпратените от Вас документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.