Отдел обслужване на клиенти
Специалист Обслужване на VIP клиенти
Кои сме ние?
Сезам Онлайн ЕООД е компания, която работи с късмета. Ние сме платформа за спортни залози и казино игри. Sesame Online e логичното продължение на игрални зали Sesame, които присъстват на българския пазар от 20 години. Предимствата на залите, които Sesame Online наследява, са дългогодишен опит в игралната индустрия, първокласно клиентско обслужване, богато разнообразие от игрален софтуер и изключително внимание към детайлите. Нашата дейност е свързана само с едно – посетителите на Sesame Online да преживеят автентично приключение с игрите на късмета.
В СЕЗАМ ОНЛАЙН ЕООД, търсим да назначим
Специалист Обслужване на VIP клиенти
Какво ще правите:
- Обработка на клиентски запитвания от VIP клиенти, получени по телефон, чат и имейл;
- Сътрудничество с всички вътрешни отдели на компанията, с цел подсигуряване навременното разрешаване на клиентските запитвания, обработени с най-високо качество на обслужване;
- Развиване на вече съществуващата мрежа от клиенти и фокус върху качеството на услугата;
- Следене удовлетвореността на VIP клиентите и предприемане на необходимите мерки за повишаването й.
- Запознаване на VIP клиентите с нови продукти и предложения.
- Проследяване и анализиране на активността на таргетираните клиенти. Изготвяне на индивидуални предложения, съгласувани с останалите вътрешни екипи.
- Следене на цялостната игрална активност и издаване на отчети със заключения и предложения за подобрения.
Изисквания към кандидатите:
- Владеене на английски език на работно ниво (минимум B1);
- Възможност за работа по график, на 8 часови смени, 5 дни в седмицата (от понеделник до неделя), в диапазона 08-02ч.;
- Опит с продуктите на MS Office.
- Опит в работата със системи за обслужване на клиенти – телефон, имейл и чат (като Zendesk, Intercom, Slack и подобни) е предимство;
- Опит в казино, gaming / gambling индустрията е предимство.
От нас можете да очаквате:
- Бърз и обективен процес на подбор;
• Конкурентно месечно възнаграждение и допълнителни бонуси, обвързани с представянето - Гъвкаво работно време (8-часови смени) след периода на обучение;
- Допълнителни придобивки (допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, карти за спорт и т.н.);
- Свежи плодове и освежителни напитки в офиса;
- Въвеждащо и продължаващо обучение, така че да се чувствате комфортно и сигурни, че можете да предоставяте едно качествено клиентско обслужване;
- Позитивна и професионална работна среда и възможност да се развивате в компания с високи стандарти на работа и много ентусиазъм.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Изпратените от Вас документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Специалист Обслужване на клиенти
Сезам Онлайн ЕООД е компания, която работи с късмета. Ние сме платформа за спортни залози и казино игри. Sesame Online e логичното продължение на игрални зали Sesame, които присъстват на българския пазар от 20 години. Предимствата на залите, които Sesame Online наследява, са дългогодишен опит в игралната индустрия, първокласно клиентско обслужване, богато разнообразие от игрален софтуер и изключително внимание към детайлите. Нашата дейност е свързана само с едно – посетителите на Sesame Online да преживеят автентично приключение с игрите на късмета.
В СЕЗАМ ОНЛАЙН ЕООД, търсим да назначим
Специалист Обслужване на клиенти
Какво ще правите:
- Обработка на клиентски запитвания, получени по телефон, чат и имейл, както и на вътрешни запитвания от и към други отдели на компанията, с цел подсигуряване навременното разрешаване на клиентски затруднения и проблеми, обработени с най-високо качество на обслужване;
- Извършване на първо ниво верификация на клиентите на база предоставени от тях документи;
Изисквания към кандидатите:
- Владеене на английски език на работно ниво (минимум B1);
- Възможност за работа по график, на 8 часови смени, 5 дни в седмицата (08:00 – 17:00 / 10:00 – 19:00 / 17:00 – 02:00);
- Опит с продуктите на MS Office.
- Опит в работата със системи за обслужване на клиенти – телефон, имейл и чат (Zendesk, Intercom, Slack и подобни) е предимство;
- Опит в казино, gaming / gambling индустрията е предимство.
От нас можете да очаквате:
- Бърз и обективен процес на подбор;
- Конкурентно месечно възнаграждение и допълнителни бонуси с количествени и качествени измерители, обвързани с представянето;
- Активно участие и отговорности при изграждането на всички процеси на компанията – готови сме да чуем и обсъдим всички добри практики и познания, които притежавате от досегашния си опит;
- Въвеждащо и продължаващо обучение, така че да се чувствате комфортно и сигурни, че можете да предоставяте едно качествено клиентско обслужване;
- Отбелязване на всеки личен, национален или фирмен празник, тиймбилдинги и допълнителни активности.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Изпратените от Вас документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.