Отдел обслужване на клиенти

Специалист Обслужване на VIP клиенти

Кои сме ние?

Сезам Онлайн ЕООД е компания, която работи с късмета. Ние сме платформа за спортни залози и казино игри. Sesame Online e логичното продължение на игрални зали Sesame, които присъстват на българския пазар от 20 години. Предимствата на залите, които Sesame Online наследява, са дългогодишен опит в игралната индустрия, първокласно клиентско обслужване, богато разнообразие от игрален софтуер и изключително внимание към детайлите. Нашата дейност е свързана само с едно – посетителите на Sesame Online да преживеят автентично приключение с игрите на късмета.

В СЕЗАМ ОНЛАЙН ЕООД, търсим да назначим

Специалист Обслужване на VIP клиенти

Какво ще правите:

  • Обработка на клиентски запитвания от VIP клиенти, получени по телефон, чат и имейл;
  • Сътрудничество с всички вътрешни отдели на компанията, с цел подсигуряване навременното разрешаване на клиентските запитвания, обработени с най-високо качество на обслужване;
  • Развиване на вече съществуващата мрежа от клиенти и фокус върху качеството на услугата;
  • Следене удовлетвореността на VIP клиентите и предприемане на необходимите мерки за повишаването й.
  • Запознаване на VIP клиентите с нови продукти и предложения.
  • Проследяване и анализиране на активността на таргетираните клиенти. Изготвяне на индивидуални предложения, съгласувани с останалите вътрешни екипи.
  • Следене на цялостната игрална активност и издаване на отчети със заключения и предложения за подобрения.


Изисквания към кандидатите:

  • Владеене на английски език на работно ниво (минимум B1);
  • Възможност за работа по график, на 8 часови смени, 5 дни в седмицата (от понеделник до неделя), в диапазона 08-02ч.;
  • Опит с продуктите на MS Office.
  • Опит в работата със системи за обслужване на клиенти – телефон, имейл и чат (като Zendesk, Intercom, Slack и подобни) е предимство;
  • Опит в казино, gaming / gambling индустрията е предимство.


От нас можете да очаквате:

  • Бърз и обективен процес на подбор;
    • Конкурентно месечно възнаграждение и допълнителни бонуси, обвързани с представянето
  • Гъвкаво работно време (8-часови смени) след периода на обучение;
  • Допълнителни придобивки (допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, карти за спорт и т.н.);
  • Свежи плодове и освежителни напитки в офиса;
  • Въвеждащо и продължаващо обучение, така че да се чувствате комфортно и сигурни, че можете да предоставяте едно качествено клиентско обслужване;
  • Позитивна и професионална работна среда и възможност да се развивате в компания с високи стандарти на работа и много ентусиазъм.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Изпратените от Вас документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.


Специалист Обслужване на клиенти

Сезам Онлайн ЕООД е компания, която работи с късмета. Ние сме платформа за спортни залози и казино игри. Sesame Online e логичното продължение на игрални зали Sesame, които присъстват на българския пазар от 20 години. Предимствата на залите, които Sesame Online наследява, са дългогодишен опит в игралната индустрия, първокласно клиентско обслужване, богато разнообразие от игрален софтуер и изключително внимание към детайлите. Нашата дейност е свързана само с едно – посетителите на Sesame Online да преживеят автентично приключение с игрите на късмета.

В СЕЗАМ ОНЛАЙН ЕООД, търсим да назначим

Специалист Обслужване на клиенти

Какво ще правите:

  • Обработка на клиентски запитвания, получени по телефон, чат и имейл, както и на вътрешни запитвания от и към други отдели на компанията, с цел подсигуряване навременното разрешаване на клиентски затруднения и проблеми, обработени с най-високо качество на обслужване;
  • Извършване на първо ниво верификация на клиентите на база предоставени от тях документи;

Изисквания към кандидатите:

  • Владеене на английски език на работно ниво (минимум B1);
  • Възможност за работа по график, на 8 часови смени, 5 дни в седмицата (08:00 – 17:00 / 10:00 – 19:00 / 17:00 – 02:00);
  • Опит с продуктите на MS Office.
  • Опит в работата със системи за обслужване на клиенти – телефон, имейл и чат (Zendesk, Intercom, Slack и подобни) е предимство;
  • Опит в казино, gaming / gambling индустрията е предимство.

От нас можете да очаквате:

  • Бърз и обективен процес на подбор;
  • Конкурентно месечно възнаграждение и допълнителни бонуси с количествени и качествени измерители, обвързани с представянето;
  • Активно участие и отговорности при изграждането на всички процеси на компанията – готови сме да чуем и обсъдим всички добри практики и познания, които притежавате от досегашния си опит;
  • Въвеждащо и продължаващо обучение, така че да се чувствате комфортно и сигурни, че можете да предоставяте едно качествено клиентско обслужване;
  • Отбелязване на всеки личен, национален или фирмен празник, тиймбилдинги и допълнителни активности.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Изпратените от Вас документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.